luni, 15 septembrie 2008

Versete


Nu va temeti de cei care ucid trupul, dar care nu pot ucide sufletul ; ci temeti-va mai degraba de Cel care poate sa piara si sufletul si trupul in iad. (Matei 11:28)

Nu va strangeti comori pe pamant unde le mananca moliile si rugina si unde le sapa si le fura hotii ; ci strangeti-va comori in cer, unde nu le mananca moliile si rugina si unde hotii ne le sapa, nici nu le fura . Pt ca unde este comoara voastra , acolo veti si voi ! ( Matei 6;19, 20 ,21)

Nu va ingrijorati, dar zicand: Ce vom manca ? sau Ce vom bea? sau Cu ce ne vom imbraca?
Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra . Deci nu va ingrijorati de ziua de maine ! (Matei 6:31,33,34 )

Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi şi Eu vă voi da odihnă. "Luaţi jugul Meu asupra voastră, şi învăţaţi de la Mine, căci Eu sunt blând şi smerit cu inima; şi veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre. Căci jugul Meu este bun, şi sarcina Mea este uşoară." (Matei 11:28,29,30).

Fiindca oricine cere capata; cine cauta gaseste si celui care bate i se deschide( Luca 11:10 )

Luati seama la voi insiva ! Daca fratele tau pacatuieste , mustra-l ! Si daca-i pare rau, iarta-l !(Luca 17:3 )

Si dupa ce ma voi duce si va voi pregati un loc, Ma voiintoarce si va voi lua cu Mine ca acolo unde sunt Eu sa fiti si voi! ( Ioan 14:3 )

Bucurati-va in nadejde! Fiti rabdatori in necaz ! Staruiti in rugaciune !
Nu fi biruit de rau , ci biruieste raul prin bine ! ( Romani 12:12,21 )

Nu va cuprins nici o ispita peste ceea ce este omeneste ( 1 Corinteni 10:13 )
De aceea , preaiubitii mei frati , fiti tari , neclintiti , sporiti totdeauna in lucrarea Domnului , caci stiti ca osteneala voastra in Domnul nu este zadarnica! ( 1 Corinteni 15:58 )
Nu fiti iubitori de bani . Multumiti-va cu ce aveti , caci El Insusi a zis : Nicidecum nu te voi lasa , niciodata nu te voi parasi . ( Evrei 13: 5)
Eu ma culc si adorm in pace, caci numai Tu Doamne, ma faci sa locuiesc in sigurata ( Psalmii 4:8 )
Pzeste-ma , Doamne caci in tine ma incred . ( Psalmii 16:1 )
Il am intotdeauna pe Domnul inaintea ochilor mei; Cand este El la dreapta mea nu ma clatin . (Psalmii 16:8 )
Cum doreste un cerb apa asa te doreste sufletul meu pe Tine , Dumnezeule ! ( Psalmii 42:1 )
Dumnezeu este adapostul si sprijinul nostru , un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi . (Psalmii 46:1 )
Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului si El te va sprijini. El nu va lasa niciodata sa se clatine cel neprihanit . (Psalmii 55:22 )
Domnul te va pazi de orice rau, Iti va pazi sufletul. Dumnezu te va pazi la plecare si la venire , de acum si pana in veci (Psalmii 120:7,8 )
Increde-te in Domnul cu toata inima ta si nu te bizui pe intelepcnea ta! (Proverbe 3:5 )
Cine isi ascunde faradelegile nu prospera , dar cine le marturiseste si se lasa de ele gaseste indurare. (Proverbe 28:13 )

Niciun comentariu: