duminică, 12 octombrie 2008

Versuri Pocaitii ...: )


Mintea ta iti spune ceea ce a auzit pana acum
Daca a fost mintita te va minti ea acum oricum
Nu ai cum sa cunosti adevarul cand totul in jurul tau e minciuna
Singura carte care poate fi deschisa fara sa minta este Sfanta Scriptura
Spargeti codul lui Davinci il scoateti pe Dumnezeu din societateca
Sa aveti constiintele impacate atunci cand faceti pacate
Traiesti in obscuritate ai fapte necondamnate .
Ce, n-am dreptate?
Vezi adevarul in capitolul 7 din Fapte.
Faptele tale sunt letale, cauti adevarul in toate punctele cardinale
Cu mana cu care furi iti faci cruci prin catedrale,
Va plangeti ca nu aveti pace si motive de fericire
Asta poate ca traiti in medii ostile si aveti un dumnezeu de hartie.
Iti minti aproapele ma minti pe mine, ca sa cazi bine
Dar oare esti atat de prost ca sa te minti chiar si pe tine?
Pacatele tale cantaresc mai greu ca platina
Dar valoreaza la fel de mult pentru ca vei plati cu viata intelegi asta?
Stii ca lumea este mare totul in jur este-n schimbare
Dar Dumnezeu te cunoaste indeaproape vei da socoteala de toate!
Lumea-i plina de oameni care nu au gasit inca raspunsul
Intrebarea e unde te duci inevitabil vezi deschis mormantul
Sunteti suparati si nu inteleg care e drama ce va deprima
Va lasati doborati de depresii in loc sa iesiti din rutina
Daca vrei, gasesti mereu pe cineva pe care sa dai vina!
Uite-te bine cauza esti tu;
Vu esti cel care-si stinge lumina
Viata voastra e controlata;
Spuneti-mi daca stiti de cine fericirea noastra vine de sus…
Voi vedeti asta doar in filme!!!!!!!!!!
....................................................................

Decat s-o ard cu iarba
Ca sa zbor aiurea
Prefer sa-mi construiesc propriile aripi
Ca Traian Vuia.
Mereu ne plangem de faptul
Ca lumea este rea
Uitatand ca si noi traim ca eain ea
Nu accept sa fiu un subaltern
De aceea pe sticla mea de alcool
Scrie uz externTin banii la ciorap
Am dat cinci RON pe ei
La tara la bunica
Am mai ingropat vre-o trei
Tin la bani ca la aer
Dar traiesc ca sa respir
Sau respir ca sa traiesc
Raspunsul e firesc.
In concluzie nu cersesc
Nici nu fur, dar cheltuiesc
Varianta ce in Romania
Nu prea o mai gasesc
Beat-ul meu e morse
Codat iti spun mesajul
Nu te-ai prins?
Noi de mult ti-am depasit marcajul.
N-ai nici un cult,Deci esti incult.
Asta este-un ajutor
Te consult, nu te insult.
Spune-mi ce e esential
In aceasta viata!
Spune-mi ce conteaza!
Spune-mi ce conteaza!
Viata are sens cu Dumnezeu
Sau astia abereaza?
Viata are sens cu Dumnezeu,Noteaza!
Nu renunta sa tii ochii deschisi
Cand lumea e oarba
Fii tare pe picioare, lupta,
Cand toti o iau la goana!
Asculta sfatul, renunta
La naravuri proaste!
Despre cine crezi
Pe cine bagi in anturaje!
E-o vorba veche:Pazeste-ti spatele!
Fii atent, s-ar putea ala care te face sa fie-aproapele
Nu renunta sa fii altfel
Cand altii zac pe mese
Cand rad de tine:Esti pocait!
Renunta sa-ti pese
Tu vrei sa fi trendyPacatul e la moda
Nu ne-ar sta bine asa
De ce sa mai facem proba?!
Lumea ar putea sa ne barfeasca Si ce daca!?
Lumea lor ei nu prea potsa inteleaga lumea noastra
De cand e-o rusineCa sa fii crestin?!
Ciudati nu suntem noi,
Sunt aia care gasesc placerea-n vin
Cand ma simt gol
Nu-mi fac plinul cu alcool.
Si cand am problemeIn loc sa-mi plang de mila,
Mai bine ma rog.
Spune-mi ce e esentialIn aceasta viata!
Spune-mi ce conteaza!Spune-mi ce conteaza!
Viata are sens cu DumnezeuSau astia abereaza?
Viata are sens cu Dumnezeu,Noteaza!
......................................................

Baga un bit
Si da drumu' la ritm,
Baga un bas cu stil,
Un subas si-un pian
Sa mearga cu rugaciune la greu
Caci melodia asta i-o dedic lui Dumnezeu
Pentru Tine Doamne, doar pentru Tine,
Ridic vocea mea si talentul care de la tine vine,
Totul se intoarce cu roada bogata,
Caci talantzi mei nu-i ingrop,
Tata Ridic mainile catre cer si strig:
Tu esti Doamne totul, fara Tine nimic,
Si gloria se inalta catre tine tot mai sus,
Si demonii cad, ca aicia e vorba de Isus
Si barierele cad, cursele intinse sunt date pe shleau,
Inapoi n-am cum sa dau
Capul sarpelui, Tu l-ai zdrobit
Si slava Tie, caci nu mai sunt zdrobit.
Iti multzumesc, Tata, ca L-ai trimis pe Fiul Tau in lume,
Isus, iti multzumesc ca-ai murit pentru mine,
Duhule Sfant, iti multzumesc atat de mult ca
Tu m-ai ajutat aicia pe Pamant.

A Ta sa fie slava, gloria, in veci de veci,
Esti un adevarat si niciodata nu treci,
Ai totu' la picioare, esti un mare,
Si totusi Te-ai uitat la mine, un oarecare,
L-ai dat pe Fiul Tau, ca sa moara-n locul meu,
Direct, de la cel mai tare, prin Tine, prin credinta,
Iti multzumesc ca m-ai ajutat sa ma las de droguri,
Astazi vreau sa se-auda ecoul printre blocuri:
Dumnezeu este Cel care m-a ajutat !
Nu mi-a dat drumu-n spital, nu singur cu dureri de cap,
Mi-a aratat care este adevarata shmecherie,
Mi-a dat un nou nume, m-a luminat din orbie,
Poca vrea sa-ti multumeasca pentru tot ce-ai facut
Inalt gloria spre Tine, tzi raman dator, vandut.

Duhul Sfant va cerceta acest Pamant,
Cartier de cartier, prin Cuvantul care-l cant,
Ca jertfa de la Golgota are putere acum,
Sangele curs iti sterge pacatul plans,
Cred ca Duhul Sfant iti cerceteaza inima,
Cred ca Isus iti shterge toata vina,cred ca Dumnezeu,
Tatal, are un plan cu viata ta
Si daca si tu crezi, chiar asa se va-ntampla,
Lasa razele luminii sa-ti patrunda viatza,
Asculta Cuvantul, ca sa-ti taie furia ce te-a tinut legat,
Atata vreme, caci Cuvantul Lui e o sabie cu doua taisuri care taie,
Te lasi de droguri, te lasi de alcool, te lasi te tigari,
Si parca tot iti lipseste ceva uneori,
Viata ti-e pustie orice ai face,
Deci to' Dumnezeu e cel care-ti da pace, frate.

Niciun comentariu: